Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 00:44 - Градът умира в синьо: Кварцовите стени имат доста общо с галериите
Автор: charlieparker Категория: Изкуство   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0



Следващите два дни минаха като сън, в който бях пеперуда, блъскаща се отново и отново между четири кварцови стени. Стените бяха гладки, приветливи, в приятни тонове и цветове, които сякаш приканваха да се залепя за тях. В мига, в който направех това обаче, антените ми се сгъваха, болка обхващаше крилете ми и аз замаяно се връщах в стартова позиция. Пеперудите не се учат лесно обаче и отново и отново се засилвах към кварца, за да бъда пометен от учтивата му, но непоклатима твърдост и студенина.
 Мамка му.

 Бяло-жълтият тостер щракна и изстреля филиите нагоре, изваждайки ме от унеса. Скицирах вяло някакъв образ на жена, която е изправена пред избора дали да запази детето от изнасилвач, който мрази с пълнотата на съществото си, или да го абортира. Майчинският инстинкт се бори в яростна схватка с чистия усет на погнуса, на отвращение, на това, че някой е посегнал в най-интимната мекота на вътрешното ти Аз, и не само е посегнал, ами и го е преобърнал, омърсил, изкривил тотално. Не вкарвах много плът и идея зад героинята, нямах и много очаквания за нея, нито пък за разказа.

Още ТУК.


Тагове:   синьо,   галерии,   градът,   кварц,   стени,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: charlieparker
Категория: Изкуство
Прочетен: 17974
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031