Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2012 12:32 - Градът умира в синьо: Макс Вебер - гвоздей в университетското съществуване
Автор: charlieparker Категория: Изкуство   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
0



Четвъртъкът отмина неусетно в стагнация и отново - в мислене на планове, водещи до задънени улици. Когато ми писна да кръжа налудничаво и започнах да удрям клавиатурата на лаптопа в отчаяние, реших, че е крайно време да почета и да спя. Това бяха и двата гвоздея на програмата ми.
 В петък измамното зимно слънце ме събуди, греещо леко с бледи отблясъци през прозореца директно върху лицето ми. Изстенах досадено, отритнах чаршафите и се изправих, протягайки се като котка.

 Ако останех още един пълен ден тук, щях да изгриза тостера и да плюя пластмасовите му парчета, след което да си размажа главата в стената от отчаяние, затова реших да отида до университета. В крайна сметка, всеки, за който се сещах в момента с идеята да излезем, беше на работа и просто нямаше как да се получи. Не ми се и разхождаше сам, онази нощ на скитане бе изпълнила част от мен с това, което ми липсваше – спокойствие и момент на размисъл, лишен от угнетяващата домашна обстановка. Денят обаче бе по-различен, и нито щях да получа желаното уединение сред пълзящите забързани тълпи, нито трябваше да свиквам да скитам безцелно толкова често.

Още ТУК.

Или във Фейсбук ТУК.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: charlieparker
Категория: Изкуство
Прочетен: 18010
Постинги: 13
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930